1402-07-16 12:03
590
0
86821
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گمیشان:

گنبدآهنین در نصف روز آبکش شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گمیشان با اشاره به آبروریزی‌های مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دنیا دید که چگونه گنبدآهنین در نصف روز آبکش شد.

حجت‌الاسلام نورعلی اسدی امروز در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» در تشریح شکست تاریخی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است و عملیات مقتدرانه جبهه مقاومت دل مومنان و مسلمانان آزادی‌خواه جهان را شادمان کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی به معنای سازش نداشتن با دشمن است، افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه با ظلم و ستم همچنین ایجاد عدالت و حق‌خواهی ملت‌های مظلوم بوده است و تدبیری که امام راحل برای روز قدس داشتند نیز بر پایه دفاع از مظلوم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان با بیان اینکه دائمی بودن استکبارستیزی از مواضع امامین انقلاب بوده است، گفت: با ادامه و استمرار انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی شکل گرفت و امروز برکات آن را در پیروزی رزمندگان مقاومت مشاهده می‌کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه توکل و ایمان به خدا موجب پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت در رویارویی با جبهه باطل شده است، بیان کرد: همان طوری که امام راحل فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، و اگر مسلمانان مجتمع بودند هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد، اکنون همه باید از قیام مردم فلسطین و حماس حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید یک جراحی بزرگ صورت بگیرد، افزود: امروز قوت و قدرت جبهه مقاومت را مشاهده می‌کنید که چگونه رژیم صهیونیستی را با همه ادعا و جنایت‌شان به زمین زد و این پیروزی و اتفاق بزرگ در جهان اسلام شکل گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان توضیح داد: پیروزی قدرتمندانه جبهه مقاومت را مایه مباهات است، مردم مظلوم فلسطین سالها زیر یوق ظلم و ستمِ رژیم صهیونیستی این غده سرطانی بودند و امروز به این قدرت رسیدند و سرنگونی و از بین رفتن اسرائیل را همگان با چشمان خود مشاهده می‌کنند.

اسدی با اشاره به آبروریزی‌های مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دنیا دید که چگونه گنبدآهنین در نصف روز آبکش شد.

وی با بیان اینکه افسانه شکست ناپذیری رژیم جعلی به پایان رسیده است، گفت: دنیا به چشم خود دید در یک نصف روز چگونه جبهه مقاومت در برابر باطل ایستاد و رژیم غاصب را زمینگیر و غافلگیر کرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.